Konuşmalar

- Kuran okur musun Joe?
- Biz Hırıstiyanız Micheal, unuttun mu?
- Sana Kuran okur musun diye sordum Joe?
- Ben İncil bile okumuyorum abi?
- Peki Kuran okur musun Joe?
- Allah' ın izniyle artık başlayacağım abi.
- İnşallah


- Selam abi.
- Selam sana da.
- Nasılsın abi?
- Dün cevapladığım gibi, bir değişiklik yok!
- Anladım ben seni abi, rahatsız etmeyeyim.
- İyi edersin!


- Bir soru vardı abi hatırladın mı?
- Ne diyorsun cevabını bile hatırladım.
- Dalga mı geçiyorsun?
- Seninle mi? Dalga geçiyorsun.


- Abi yukarıdakileri ne demiş baktın mı?
- Başkasının konuşmalarına bakılmaz!
- Baksana ama abi onlar da bizim konuşmalara bakıyor.
- Dağılın ülennn.


- Saat geç oldu.
- Senin bundaki rolün nedir?
- Anlamadım.
- Boş ver.


- Selâmünaleyküm
- Aleykümselâm

- Günaydın
- Günaydın


- ?
- ?
- ?
- !!


- 0100101000101 010101 01001010
- 101001010 0101010 0100101 101010
- 01010 101010 0101010010 1010010
- 10010 01010010


- Nasılsın oğlum?
- Yalnızım be baba.


- Anne sarı tişörtüm nerede? Annnnneee. Duymuyor ya. Anne duymuyor musun ya?
- Efendim oğlum?
- Tişörtüm nerede diyorum?
- Dolabına baktın mı?
- Baktım orada değil.
- Tamam ben bakayım.


- Haa, bakayım ne...
- Bakmak yok
- Hani bakim, hanii bakim, hanikim, haniikiim, hani göremiyom
- Elini vurma
- Hanii
- Uzağa git biraz
- Hani göremiyom
- Ne yapacan, göemenki bak
- Çekme


- Robot kolu nasıl gidiyor?
- Yatay gidiyor.
- Nasıl?
- Yukarı doğru ağır oluyor, biz de yatay hareket ettireceğiz.
- Olur tabi.


- Tamam. Şimdi projenin amacını söyle.
- Osiloskop ekranını monitör olarak kullanacağım, ayrıca kayan yazı uygulaması yapacağım
- Manyak mısın? Ayrıca kapak yapmamışsın bir de dosyayı ters koymuşsun.


- Selam abi
- Hep bir bitişe neden olur başlangıç
- Nasıl abi
- Ne kadar saf olsa da korkuyorum
- Hadi abi görüşürüz, ben seni ararım
- Demedim mi


- Ne yapıyorsun
- Okul okuyorum
- İyi ben mani olmayayım
- Okul okuyorum üleeen


- Paraları sökül
- Sen al
- Tembel
- Hırsız


- Asl
- Aslolan insanlıktır.


- Henüz üç yaşında bir kardeşim var seni ondan bile kıskanıyorum.
- Nereden çıkarıyorsun bunları yaa
- Niye gocundun bu kadar
- Şeyyy… Seviyoruz ulen birbirimizi, değil mi Alican
- Henüz üç yaşında bir kardeşim var o da bana kazık attı


- Teyze bak atika, atika
- İnek o, inek
- A teyze bak atika
- Koyun o
- Aaa teyze bak atika
- Aaaaaa ne güzel bir atika

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h