DEĞİŞECEĞİM

Bir insan ne zaman tüm çıplaklığıyla yazar. Kimdir korktuğu. Asla gerçeğin ta kendisiyle düello etmemesi nedendir, kaybedeceğini mi bilir, ya da başka bir çekince mi. Bunları neden mi yazıyorum gerçeğin etrafından dolaşarak gerçekten bahsetmemek için.

Yazıyorum, okunmuyorum, konuşuyorum, dinlenmiyorum, soruyorum, cevaplanmıyorum, sonra da bunları düşünüyorum. Belki de düşünüyor gibi yapıp zaman kazanıyorum, sonra zaman harcıyorum, koşuyor hopluyorum, hayır yapmıyorum sadece yapar gibi yapıyorum, yaşamıyorum sadece diğer insanları taklit ediyorum. Onlar yiyor ben de yiyorum, onlar uyuyor ben de.

--
Blogumun kimse tarafından okunmamasının suçunu hep okurlara attım. Ama bugün bloglar arasında oldukça uzun zaman harcadım ve beğendiğim bloglar benimkinden çok farklıydı. Benimkine benzeyenlerde ise fazla duramadım.

Bana biraz zaman verin, değişeceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h