Magjmjgj

Nerde kalmıştık. Toparlayayım hemen. Düştüm, kalktım, geldim. Koştum koştum yoruldum yazıyı zamanında yetiştirmek için. Peki kimin için, eyyy bu yazıyı 2050 de okuyacak şanslı kişi, evet bu yazıtları sen keşfettin. Onları okuyan ilk kişi sensin. Dil sana biraz değişik, anlaşılmaz gelebilir ama bunun seni engelleyeceğini hiç sanmıyorum sen ki bu yazıyı internetin örümcek ağı tutmuş veri alanlarından bulup çağırmasını bilmişsin, kim tutar seni afallarım.

Sana 2007 den haberler vereyim. Tarih kitaplarında yakın tarih kısmında anlatılanlardan. Reisicumhur seçimleri uzun süredir ülke gündemimizi meşgul ediyor. O mu olsun bu mu olsun yarışı. KPSS’ ye alan derslerinin eklenmesi gündemde. Dizimdeki ağrı devam ediyor, ameliyat olmam kaçınılmaz. Okulu 4 yılda bitirebilmem pamuk ipliğine bağlı, yanlış bir adım ve bir yıl uzama kabusu. Ev arkadaşlarımla şu aralar sorunsuz iletişmeler içindeyim, ya onlar bana alıştı ya da ben onlara ayak uydurmaya başladım. Fenerbahçe şu anda lider durumda (Hiç futbolla ilgilenmeyen birinin, birisi sorunca takımların renklerini bilmesi gizil öğrenme değildir de nedir KPSS de çıkmazsa afallarım). Uzun süredir bilgisayar oyunlarına uzağım en son The Movies’ i oynadım, güzeldi. Boş işler peşinde koşma merakım çocukluğumdan beri sahip olduğum hobim, hala koşuyorum ve bu yazıyı yazıyorum.

Ünlü şair Hervel Munglsky ne demiş, beraber bakalım:

“Masanın üstündekilerle o kadar meşguldüm ki

Altındakileri görünce korkudan öldüm”

Asla ctrl+s ye güvenmem, menüden hallederim saklama işini.

Bilgisayarda karşınıza bir sürpriz yumurta çıkar, komik bir hata mesajı belirir ekranın ortasında ünlem işaretiyle, bilgisayar olmadık tepkiler verir girdiğiniz komutlar, saçma spam mailler saçma zamanlarda posta kutunuzda baş gösterir ve siz sinirgülersiniz. Cep telefonları birkaç yıl öncesine kadar bu tür olayların yaşanmadığı bir ortamdı. Ama devir değişti e tabi cep telefonları da. Beraberce izliyoruz.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h