YAZMAYAYIM MI?

Yazmayayım diyorum ama girmiş kanıma virüs, arsızca çoğalıyor. Bir günde tüm YZ ve alt dalları öğrenebilir mi sorusuna cevap arıyorum bugün (01.05.07) US lar, YSA lar, Bulanıklar üzerime üzerime geliyor. Bunlarla kafanızı ağrıtmayacağım benimki o görevi üstlendi. (Bir tane dahi problem çıkmadı, hepsi test bir de benim emeklerim zayi oldu) (Problemler genel sınavda çıktı çalışmadan çok kolayca test mantığıyla yapılabilirmiş)

Bu hafta ara sınavlar var. Doğal olarak bitişinde de bir hafta İstanbul. İstanbul’u öğrenmek lazım, zamanı geldi. 50 numarayı aldım, adama sordum en arka mı diye, hayır dedi, umarım öyledir. Şimdi mantıklıca düşününce otobüste tek bir kişilik yer kalmışsa o en arka mıdır yoksa değil midir sorusunu, evet kandırılmışım galiba… (Yarında tez görüşmesini yapıp akşamı bekleyeceğim gitmek için İstanbul’a bu arada bu parantez içlerinin yazılma tarihi 03.05.07) (en arkanın bir önüydü)

Yılın bir gününü içme günü ilan etmek istiyorum kendim için. Sadece bir gün ve sonra yine her şey eskisi gibi olacak söz veriyorum.

Uykususuzluk vardır bilir misiniz? Bilgisaraylara girdiniz mi hiç? Ya da sadece benim gibi biri misiniz. Birisinin siz hapşırdığınız zaman çok yaşa dememesi umurunuzda değil mi, bunun sadece insanların ikiyüzlülüğünün bir kanıtı olarak mı görüyorsunuz, tanıdığınız birisi yanınızda hapşırdığı zaman çok yaşa dememe ne gerek var benim dememle mi oluyor, demezsem de geber emi olarak mı anlar ne yapsam ne yapsam diye mi düşünürsünüz, hay çok yaşayasınız.
Affetmesini veya özür dilemesini bilmiyor musunuz, benimki gibi az bir arkadaşlar kümesine sahipsiniz demektir. Bazıları beni affeder ama ben kendimi affedemem ve arkadaşlığımız bitmiştir. Ne pis bir huydur bu anlamadım.

Bir vuruşta yedi tane’ yi (Bir vuruşta yedi can da olabilir) le petit prince’ den daha çok mu seviyorsunuz, evet biri daha var sizin gibi.

Bilgisayar masasında ders çalışırken klavye ve fareye yataklık yapan kısmı üstüne çökmek suretiyle yamulttunuz mu, bir ben miyim iki gözümü 85 hz e dikip ders çalışan.
(Bugün 28 Mayıs)

tüm tezlarin kaderidir son günlerde tamamlanmak, ne kadar önce başlandığının hiç bir önemi yoktur. İnsandaki mükemmeli başarma hırsı geç olsun ama iyi olsun dedirtir kişi evladına.
--

magmaya inmişim / eli boş dönmüşüm
--

Küçük kağıtlara not almak gibi yazıyorum bu aralar, yazmaktan korkmak, okumaktan korkmak hep var olmuştur bende, çünküsünü bilmiyorum. Bunun yanında izleme konusunda ise tam tersi, bir sürü zaman kaybı.
(Bugün de 20 Haziran)
- - - - - -- - - - - - -- - ---- -- --- -

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h