Cumartesi

Camda garip yolları takip ederek yukarı çıkan sonrasında ise hızla aşağıya uçan ve herhangi bir dış müdahale olmazsa sonsuza kadar bu döngüyü sürdüreceklerinden şüphe etmediğim sineklerimi saymasam tek başınayım.

Konya’ dayım, yarın oy kullanacağım, çarşamba tek ders sınavına gireceğim. Sınavlardan nefret etmeye başladım, umarım bu son olur.

Sabah saat sekizde vardım Konya’ ya. Çarşıya gidip Okan’ dan anahtarı aldım. Sonra okula gittim, öğrenci işlerine dilekçeyi bıraktım. Sonra Ahmetlerin eve geldim. Elektriği, suyu açtım, ocağı tüpe bağladım. Balkonun kapısını ve bir camı açtım. Biraz yattım, dinlendim, sonra markete gidip alışveriş yaptım. Kanımı doyurdum.

Ben bu evde hiç bu kadar yalnız kalmamıştım. En az iki kişiydik hep. Çok sıkıldım. Attila İlhan' a baktım biraz, sonra Denemeler' e göz attım. Çok sıkıldım. Ağlamamak için neden bulamıyorum, ağlarsam da çok saçma olacak.

Sonra gazete, eski dergiler, akşam, yatak, uyku.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h