I. KPSS Sınavı

Cumartesi iki oturuma gireceğiz, biri sabah diğeri de öğleden sonra. Cuma akşamı başladı saat krizi. Benim saat yok, Ahmet’ ten zar zor yüzyıllık bir casio buluyorum. Saat sanki pille değil de sevgiyle ya da başka bir manevi güçle çalışıyor, kordon filan yok zaten. Sınav sırasında öbür tarafa gidip dönse de işimi gördü.

Diyeceksiniz ki eee, bu yazı bizde bir duygu değişikliği oluşturmadı, ne anlatmak istediğinin farkına ve tadına varamadık. Korkmayın daha ana konuya girmedim. Benim iki arkadaş da masa saatiyle sınava girdi. Eğer duvar saatiyle sınava giren arkadaşlarınız yoksa en iyi arkadaşlara ben sahibim demektir.

Gözetmenler ne düşünmüştür acaba. Zaten sormuş biri, saat dışında bir işlevi var mı diye, iç ses yine devrede tabii ki "bizim bir arkadaşta da bundan var cevapları kontrol edeceğiz", "anlaşılmıştır tamam".

Son bir not: İkinci oturuma girmeden önce bol miktarda meşrubat tüketmeyin. Sınava girdim beş on soru çözmeden engellenemez bir tuvalete gitme isteği baş gösterdi bünyemde. Hızlı hızlı çözmeye başladım sorular hemen çıkayım diye (yarım saatte elli eğitim bilimleri sorusu). Baktım olmayacak, gözetmenlerden biriyle tuvalete gittik. Bakalım derece gelecek mi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h