Yarın Sınav

Şarkılarda, şiirlerde ve bilumum (bu ne demek?) yerlerde 1+1=2 dirle fikrini geliştirmeye, anlatımı güçlendirmeye çalışanlara anlam veremiyorum.

Canınız oyun oynamak isterse, beyaz badanalı duvarınız size teniste iyi bir rakip olabileceğine emin olabilirsiniz. Yedek topunuzun olması faydanıza çünkü camdan uçmaya meraklı oluyor bu küçük sevimli toplar. (Bilal turuncu top aşağı uçtu haberin olsun)

Geldiğimden beri akşam yemeği olarak yumurta ve sosis yiyorum.

Sınava daha çalışmaya başlamadım, sonum kötü olacak galiba (olmadı). O değil de bizimkiler de millete oy kullanmaya gitti demişler. Evet, bu kısmı da yalan değil ama buraya geliş sebebim tek ders sınavıdır. Tek ders sınavına girmek kötü bir şey değil ki diyorum, olmuyor, anlatamıyorum. Bu tutumlarını bildiğim için hakkımdaki çoğu gerçeği ya hiç öğrenemiyorlar ya da çok geç öğreniyorlar.

Adaya düşenlerin rahatsızlıklarının geçmesi gibi benim de buraya geldikten sonra dizimdeki rahatsızlık oldukça hafifledi. Devamını dilerim.

Uzun süredir ezbere iş yapmıyorum, çok mutluyum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h