Elektronik Mum

geçen sene, aklıma gelmişti, fikirlerimin çoğunun başına gelen unutulma olgusundan nasibini almasın diye yeryüzünün benim için en anlamlı ajandasına çizmiştim.

bugün ThinhGeek de görünce, aklıma geldi, google baktım oldukça çok örnek var, yani yine uygulamaya sokamadığım fikirler kervanına aday ama henüz pasta tipi elekronik mum yok.

uygulama alanı az gibi dursa da pasta tipi elekronik mum çok büyük tasarruf sağlayabilir ve güvenlik yönünden çok büyük faydaları vardır (1)

aşağıda vereceğim bağlantılar konu hakkında ilgili olanlara hitap etmektedir:

yakışıklı mumlar :)

beyefendi mumlar

philips mumlar

flamalı mumlar

ben de yapacağım



benim çizim de:



(1): doğum günlerinde kaç arkadışımı mum üflerken kaybettim inanamazsınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h