Masaüstünü Kaydet / Linux Capture Desktop

Dün eski forumdan seni özlüyorum mesajı geldi :) bu vesileyle tekrar ziyaret ettim, uzun süredir girmiyordum. Fantanın "üzülme şeker, fanta dan sonra da hayat var" reklamlarını gördüm. Çok güzel çalışmalar vardı. Ben de benzerlerini yapmak için google dan gerekli materyalleri topladım, gimp zaten kurulu. Resimleri yaparken de yaptığım aşamaları video olarak kaydetmek istedi canım.

Daha sonra dedim ki kendi kendime :) üzülme kim anlamış ki sen anlayasın zaten. Sonra bu cümlenin konu ile alakalı olmadığını anlayarak başka cümleler kurdum. google da bu kez "linux snagit like" aramasını gerçekleştirdim. windows kullanırken denemiş olduğum en başarılı programdı. Yanlış hatırlamıyorsam oynayan videoyu bile kaydedebiliyordu, diğerlerinde sadece yeşil ekran olurken. Bu arama sonucunda lives in bu işi yapabildiğini öğrendim, denedim ama pek kullanışlı olmadığına kanaat getirdim. Çünkü bir pencere seçimi yapılabiliyor, kısaca pek masaüstü kayıt programı değil, tek pencere kayıt için daha uygun.


Birinci arama sonucunda neyi arayacağım daha da netleşti: linux capture desktop

Bulduklarım şunlar, şu anda xvidcap i indiriyorum, diğerlerini de duruma göre deneyebilirim...

Today's Linux screen capture technology

Screencast Guide: Capure Your Linux Desktop on Video!

Linux desktop-video capture similar to...

Screen-capture apps


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h