siz geçince ben de geçmiş mi sayıldım

bir yanlışlık sonucu daha bir ay kadar bile önce değilken kendimi superonline adsl üyesi olarak buldum (bkz: güneşte bacakları öyle yanmak ki yürüyememek, bkz: babayı internet almaya göndermek). Başladık kullanmaya, dedim ha bu ha o, fark etmez. O zaman fiyatlarda aynıydı zaten. Sonra olanları biliyorsunuz indirim filan.


İndirim olayından sonra Superonline’ a elektronik mektup attım dedim saçlarımı uzatıyorum (dolaylı olarak kel olmadığını vurgulama). Sağ olsunlar otomatik geri bildirimden sonra bir daha mesaj yazmadılar.


Sonra dünkü pazartesiyi yaşadım sizlerle birlikte. Sabah 4:30 dan itibaren elektrik yoktu. Akşam hava kararmaya yüz tutmuşken geldi. Açtım bilgisayarı internet aşırı hızlıydı. Hemen posta kutumu ve http://adsl.superonline.com/ adresini kontrol ettim tarife değişikliği mi oldu diye. İki yerde de konuyla ilgili bir gelişme yoktu. Belki bana öyle gelmiştir diye kontrol de ettim ama sonuç aynı siz hızlnınca ben de hızlanmış sayıldım.


Ama başıma iyi şeyler gelmeyeceğinden emin olduğum için, aldı beni bir telaş. http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=superonline+adsl (en altta thin ice’ in yazısını) okudum. Şimdi bana da böylesi olur mu diye kendimi telaşeye verdim. İşte böyle günlük. Ayrıca tv kartı ne olacak.






talihsiz serüvenler dizisi başrol oyuncusu, istanbul, iyi geceler

Yorumlar

  1. az önce gönderdikleri e-posta da bildirdiler biz de geçmişiz indirime, sitelerine de eklemişler bilgiyi, biraz geç olsa da.

    bu arada emule yi göçertmişsiniz canlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h