İçerik Duyarlı Görüntü Ölçekleme (Content Aware Image Resizing)

yüklemek için
örnek bir fotoğraf
algoritma hakkında bilgi
görmeden inanmam

bunlar da benim denemelerim (önce orijinal sonra ölçeklenmiş olan)

1. kaplan panda dostluğu: montaj ünal'a ait diye hatırlıyorum, 2004 filandı galiba. (bilgi doğrulandı, ünal nereden aldığını hatırlıyor musun?)





2. Kulübe: yabancının değil, benim :)
google sana birşey demiyorum yaaaaa!!!!




bir tane de video yaptım, nasıl olduğunu gösteren ama ogg' u kimse kabul etmiyor.

Buralara da bakıla:
donanım haber' de
foto kritik' te
/var/log/b.log' da

Yorumlar

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Gs12q6355CE

    sonunda hallettim
    mencoder re.ogg -oac mp3lame -ovc xvid -xvidencopts pass=1 -o re.avi

    ve avidemux ile ile ile.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h