Merdiven Altındakiler

saçımı kestirdim bir kuple

bana göre sözlük size göre ekşi

It's the story of my life. Save the world, lose the girl.
Linux beni komşu kızlarına rezil etme

oğlumun peşini bırakın o okuyacak

wow more than 70 views but not single thanks or reply*

tüm canlılar su kullandığı halde yeryüzündeki sular neden tükenmez

cevab veremedi

bu blog nadir güncellenir, haftada bir kontrol yeter de artar bile.

Removing the vocals from a recording is a bit like trying to remove the eggs from a cake after it is baked.

hadi yerine geç yallah.

o değil de film izleme yetimi kaybettim.

tamir için bir şey getirmeyin atarım çöpe

bir hikaye veya şiir, adam yoldaki insanlar hakkında yorum yapıyor, bu hızlı yürüyor şöyle şöyledir, bu biraz yavaş yürüyor bu da olsa olsa şudur, sonuncusuna da yavaş yürüyor diye tembel/işsiz benzeri bir sıfat yakıştırıyor ve son vuruşu yapıyor bitime doğru, ve fark ettim ki en arkada ve en yavaş yürüyen bendim diyor, diyor ve harika bir şeydi bu ama unuttum adını, yazarını bilen, hatırlayan varsa.

bu ise bir dizi, iki birader dünyaya gönderiliyor, araştırma yapsınlar diye, bunlar ise vur patlasın çal oynasın diyerek geçirmektedirler günlerini, bölüm sonlarında aileleriyle görüntülü iletişime geçiyorlar, gözlemlerini anlatmak, rapor vermek için, bunu yaparken de arabalarının arkasına gittiklerini söyledikleri yerlerin fotoğraflarını koyarak kandırıyorlardı, komedi filandı, ama adı neydi, neydi, ahhh.

reklamlardaki oyuncuları şen şakrak oynatarak ürün satışını artırabileceğini sananlar, selam.

let the magic begin.

yardımcı olmak isteyen varsa

şimdi bilgisayarın için bir şey söyleyeceğim kalbin kırılacak

cümle noktayla bitmez

bir c bir c bir c daha geçiyor dünya hızla

öğret ona ki

(anlamsız şeyler bütünü, tv de ilk defa yanda, tekrarı ise sonra sinemada ve buralarda. bazıları bana ait bazıları alıntı tırnak yok ama google söyler, bazıları ise hepten link sadece)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h