m. a. 4

"tahta sana vuramaz." ya bi saniye ya bu kadar benzerlik olamaz tekken baştan aşağı enter the dragon'a saygı duruşunda bulunuyor, law karakteri, Boards don't hit back e karşılık ince espri Mokujin, üç yılda bir turnuva, karakterlerin geçmişine flashback, biri bana play station alsın ya, perfect çekecem.

müzik bir blog, seslerden hoşlanıyorsanız bakın.

hazin bir öykü

Perfume: The Story of a Murderer OST den iki şarkı:
Duman - Sadece Koklayacaktım
İbrahim Tatlıses - İnsan Değil Bu Sanki Bir Melek
blogda sinema ile ilgili yazılar yazarsam ilkler arasında.

Küçük Kemancı

Bir zamanlar Darkwing Duck'ın altyazıları internette yoktu.

David Lynch's A Goofy Movie

TMNT'de kurbağalar s02b08'de ortaya çıkıyorlar, isimleri de şöyle: Attila, Cengiz, Rasputin ve Napoleon.

Çizgi Filmin Doğumu ve Ölümü - Tahsin Özgür

tarh (2)(3)

Metro FM'i dinlemeyi özlemişim.

İstisnasız her insanın hayatında mermer yediği günler olmuştur.

Bu arada yan taraf olayı tamamen benim keşfim, herkes yararlanabilir.

Tanıyanlar bilir, bir ameliyat hadisesi var, uzun [-----------] zamandır tıbbın ilerlemesini bekliyorum, umarım bu martta büyük bir atılım gerçekleştirir ekmeğini bu kulvardan kazananlar ve silikonun en safını bulurlar.

Karanlık bir sokakta tek başıma giderken gözlerimi de biraz kısarım, ışıklar ve yol iyice bir korku filmini andırır.

Blogunuzda bir şey yazarken ben bunu daha önce yazmıştım galiba hissi yaşıyor musunuz, eskiden dert ederdim, ne gerekse.

mizah dergilerinin orta sayfalarını sevmiyorum, oraya kadarki tek sayfa düzenini bozuyorlar, bir rahatlama, bir sere serpe durumu, işin yoksa iki taraflı da aç.

ingilizce kelime anlamları kendim için, ilerletmeye çalışıyorum da.

ankette "burayı bana sat, seni paraya boğarım" diyenlerden bir haber alamadım henüz, aşırıya kaçmamak şartıyla (iyi bir yüzücü değilim ziya) görüşmelere başlamayı talep ediyorum. Sağ olun.

anlaşıldı bebek

aha, az önce yanlışlıkla kendi blogumu işaretle dedim, neyse ki işareti kaldıra dönüyor sonra, google şüphelenmemiştir inşallah (ahh, bunu dedim ya şimdi herkes bir defa denese, yandım) (yapmayın sayfayı yeniledikten sonra yine işaretli oluyor, sanırım "fikrimin değişmesi" için yeter süre geçmediğini düşünüyor google efendi).

firefox'un şu özelliğini seviyorum: bir adresi veya bir resmi adres çubuğuna sürükleyebiliyorsunuz ve hemencecik açılıyor, mühim bir şey.

yan tarafın yazıya doyduğu bir gece oldu, iyisinden bir gece ola beş on kişi için, diğer on on beşi de eh işte daha iyi geceler geçirmiştim desin, diğerlerinin de ne halleri varsa görsünler.

bana yeniden kısa filmler izleten kadın: Rie Rasmussen
- Il Vestito
- Thinning The Herd

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h