Laff-A-Munich

Hello Internatioanal Buddy,

You've reached this page because we are currently not
allowed to share our videoes across United States
borders. It sucks. We know.

In the meantime, why not play a game on the main site
or log on to our message boards to tell us how much
you hate us now?

Sincerely,
adultswim.com
Önceki yazıyı okuduysanız eski bir çizgi film hakkında bazı bilgiler vermiş olduğumu görmüşsünüzdür. Pek fazla kişisel yorum eklemedim, hangi takımı tuttuğumu, sadece Yogiler'in takımının hayvanlardan oluştuğunu, Scoobyler'de ise hayvan olarak bir tek köpek olduğunu, Gerçek Kötüler'e hayranlık duyduğumu.

Yalnız yazıyı onuncu kere kontrol ederken (okuyucularıma mükemmel bir içerik sunmak adına) Laff-A-Munich'den bahsetmeyi unuttuğumu gördüm. YouTube bağlantısını önceki yazının bir yerlerine iliştirdikten sonra hiç bir şey olmamış gibi yoluma devam edecektim. İşler umduğum gibi olmadı.

Robot Chicken hakkında kısa bir yazı yazmış ne kadar harika bir yapım olduğunu söylemiştim. Bölümlerinin birinde Lafalimpics Olimpiyatları'nın nasıl bittiğini inceliyorlar. Kısaca Gerçek Kötüler biz niye sürekli kaybediyoruz lan derler ve olaylar değişir.

Neyse yer imlerinden bahsi geçen videonun bulunduğu YouTube bağlantısını açayım dedim o da ne:
They're gone! They're all gone even!
ve arkalarında yalnızca şöyle bir not bırakarak:
This video is no longer available due to a copyright claim by The Cartoon Network, Inc.
Sonra Google'da başka sayfalar aradım ve kendi sitesinde videoyu görünce buradan izleyeyim dedim ama mümkün olmadı. Videodan önce gösterilen reklama sinir olmuştum ama onların da para kazanmaya hakkı var tabii diye düşündüm, fazla önemsemedim (Ürününüzden nefret edilmesini istiyorsanız videoların önüne reklam koyabilirsiniz tabii). Reklamların Amerika sınırları dışından da izlenmesine izin veriyorlardı (gerçekten şanslı olduğumu düşünmeye başlayacağım) ama videonun kendisi yerine en yukarıdaki yazı ile muhatap olunması biraz can sıkıcı.

Tüm bunları yazmak yerine arama sonuçlarındaki üçüncü bağlantının adresini de verebilirdim ama gerçekten nefret ettim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h