Blogger'da Zaman

Bu bir deneme yazısıdır. Az önce Bildirgeç'de gördüm Blogger'da zaman ayarlı veri girişinin artık mümkün olduğunu. Bildiğiniz üzere daha önceleri bu işlemi yapmak biraz daha zordu. Şu ana kadar pek ihtiyacım olmadı bu herkese her an lazım olabilecek özelliği (düzensiz yazdığım için). Örneğin tatile gittiğinizde okurlarınızı yazılarınızdan mahrum bırakmak istemiyorsanız Blogger'ı haftada bir yazı yayınlayacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Bunun dışında siz bu yazıyı okuduğunuzda tadında da bir şeyler yapılabilirse de yapmayın bunu.

Saat şu anda: 19:30

Bunu neden haber veriyorum. Çünkü bazen böyle önemli şeyler gözden kaçabiliyor. Önemsiz olsa bile kaçması can sıkıcı oluyor. Örneğin geçenlerde bir blog yarışması vardı, haberim (katılım bitip, takip ettiğim blogcuların oy istemesiyle oldu da) olmadı . Aslında katılacağımdan değil ama işte öyle.


Şu an da: 19:39

Kullanımı şöyle: ilk önce sıradan yazı yazma ritüelini uyguluyorsunuz. Yazınızı yazdıktan, imla hatalarını düzeltikten sonra (hadi oradan) Yazı Seçenekleri'ni seçerek yazınızın yayına girme tarihini seçiyorsunuz. Bundan sonrasını ise Blogger hallediyor. Yalnız şöyle de bir sakıncası yok değil: diyelim ki ben bir yazımın en üstte durmasını istiyorum, nasıl yapacağım bunu. Önceden ileri bir tarih verseydim yazıma olurdu bu. Google hiç bunları düşündün mü?

kapanış anı: 19:43

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h