Bir Askerin Günlüğü II

2008.12.23

Burada Tekken (3) ile karşılaşmak büyük bir sürpriz oldu benim için. Ayrıca birkaç farklı oyun daha var. Başka yerlerdeki pasta salonlarını bilmiyorum ama yemin töreni için eğitim almaya gittiğimiz yerde bulunan pasta salonu oldukça güzel. İster pastanızla içeceğinizi tüketin isterseniz de oyun oynayın.

Çömel görece kolay bir hareket. İki ayak üstünde oturur vaziyette durmak olarak özetlenebilir.

Çök genelde çömel ile karıştırılır. Yapılışı şöyledir: eğer hazır olda bulunuluyorsa rahata geçilir ve sol ayak bir adım ileri atılır, daha sonra da sağ ayak üstüne oturulur. Sol ayak sağ dizle aynı hizada ve eller kapalı ileri bakacak şekilde durur.



2008.12.25

Buket TV eski klipleri yayınlıyor bu aralar, ben dönünceye kadar da bu yayın politikasında seyir ederlerse takip etmeye çalışayım.

Atari solonu üçüncü gününden sonra sıktı, Tekken'in daha yeni bir sürümü olsaydı keşke.

Gelmeden önce televizyonda en son Disko Kralı'nı izledim. 90'lardaki şarkıcılarla ilgiliydi ve oldukça eğlenceliydi. 04:00'e kadar izleyip yattım. Kızım seni Edi'ye vereyim mi, ben sizin babanızım, hadi yine iyisin gibi bir çok güzel sözü tekrar duyma fırsatı bulmuştum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h