Fince Öğrenmek İstemek

Az önce duvarlara bakarken şans eseri harika bir yapıtla karşılaştım. Şarkının ismi Ievan Polkka. Peş peşe birkaç kez dinledikten sonra hemen çevirmeye girişiyordum ki darth maul'un zaten çevirmiş olduğunu görüp vazgeçtim. Şarkının ayrıca birbirinden eğlenceli sürümleri de bulunuyor, bunlardan birkaçını ilk bağlantıdan, birazını buradan, diğerlerini de YouTube ve diğer video paylaşım sitelerinden bulabilirsiniz.

Bin kere art arda dinleyebileceğim bir şarkı.














Ceyda Feat. Loituma - Ievan Polkka

Yorumlar

  1. onu bana yolla şunu bana yolla
    ne olursun yolla ne yap et yolla
    oradan yolla buradan yolla şuradan yolla
    İstanbul'dan yolla postayla yolla

    hadi ordan, hadi ordan, hadi ordan
    ...

    YanıtlaSil
  2. cokda gerekli bir dil oldugunu zannetmiyorum.finlilerin turklere karsi davranis bicimlerini gördukten sonra,dillerini ögrenmeyi yarida birakacaginizdan cok eminim.(helsinkiden bir turk)

    YanıtlaSil
  3. İhsan Bey bilgilendirici yorumunuz için teşekkürler. Bu istek bu güzel şarkıyı dinledikten sonra uyandı bende. Başka nedenleri de var aslında.

    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h