Gmail Davetiyesi İsteyen Var Mı

Ben istemiyorum. Hele elli tanesini birden hiç istemiyorum. Gmail'i uzun zamandır kullanıyorum. Ondan önce Yahoo'yu kullanıyordum. Uzun zaman Gmail ikinci e-posta adresim olduktan sonra, bir iki yıldır sadece Gmail'i kullanıyorum. Oldukça güzel sayılır.

Yalnız Gmail hesabımı ilk açtığımdan beri sol tarafa yerleşerek canımı sıkmaktan başka hiçbir faydası olmayan Bir Arkadaşınızı Davet Edin kutucuğuna şu ana kadar katlandım. Ama az önce sinirimi tepeme çıkarınca bir çılgınlık ederek nasıl yok edebileceğimi ciddi ciddi merak ettim ve Removing the “Invite a Friend” Box from Gmail'e ulaştım. Önerdiği yöntem oldukça basitti: bana uzak Google'ye yakın olasıca davet hedesinden kurtulmak için kendime sahip olduğum davetiye sayısı kadar davetiye göndermem yeterli olacaktı.



Kendime elli tane (sayı ile 50, romen rakamıyla L) davetiye gönderdikten sonra kutucuk alıp başına gitti. Daha ilk günden yapmam gereken bir şeyi bu kadar beklettiğime inanamıyorum. A unutmadan, davetiyeler için teşekkürler Anıl.

Yorumlar

  1. O değil şimdide tedirginlik var bünyemde, her an daha kalabalık bir şekilde geri dönebilir:

    Davetiyeleriniz biterse, zamanla yeniden artacağını aklınızda bulundurun.*

    Firefox eklentisini mi yüklesem ne yapsam.

    YanıtlaSil
  2. Sırf o kutucuğu kaldırmak için eklenti kurmam ben olsam. Kendine davetiye gönderebiliyorsan, biriktikçe gönderirsin olur biter..

    YanıtlaSil
  3. Firefox eklentileri yeri geldikçe çok faydalı oluyor ama tek bir sitedeki tek bir kutu için eklenti kurmazdım ben olsam.. Belki Stylish ile kaldırılabilir o davetiye kutusu. Bak benim de aklıma düşürdün şimdi :s

    YanıtlaSil
  4. İşte GMail - Hide Invites Stylish şeysi: http://userstyles.org/styles/4724

    Denedim, sorunsuz çalışıyor..

    YanıtlaSil
  5. Söylediğiniz gibi eklenti ve üçüncü parti diğer hedeler doğru / sağlıklı bir çözüm değil. Her zaman Mozilla Firefox kullanamıyoruz, kullansak bile her kullandığımız Firefox'a bir de Gmail davetiye kutucuğunu kaldırmak için eklenti mi kurmaya çalışacağız, kurmak istesek bile bazen yetkimizin olmadığı durumlar olabilir.

    Olması gereken şudur bence: GMail davetiyesi kutucuğunu taşımamızın mümkün olması nasıl sağlanmışsa aynı şekilde eğer bu minik kutucuğa ihtiyaç duymuyorsak doğrudan arayüz üzerinden, o olmadı Ayarlar'dan kaldırmamıza imkan vermesi gerekiyor Google'nin. Ama şu an ne yapıyor Google, zaten bir davetiye (aynı zamanda maddi ve manevi) değeri olmayan davetiyeleri çok önemli bir şeymiş ve sanki birine gönderdiğimizde dünyanın en mutlu insanı olacakmış gibi gözümüze sokuyor. Kötü bir reklam yöntemi. Aynı zamanda çok rahatsız edici.

    Umarım bu inatlaşma sonucunda 100.000 gibi uçuk sayılarda davetiyeye sahip olmam, o kadar sabırlı olabileceğimi sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Şunu da bunu yapmanın nasıl olduğunu arayanların işini kolaylaştırmak için ekleyeyim:

    Gmail'den Bir Arkadaşınızı Davet Edin Kutucuğunu Kaldırmak

    YanıtlaSil
  7. Geri geldi yine, elli tane daha davetiye gönderdim kendime, kayboldu.

    YanıtlaSil
  8. Oha ne çabuk yahu! Bir günde 50 davetiye daha, saçmalık resmen..

    YanıtlaSil
  9. Ne diyorsunuz ben seviniyorum bile yüz (matematiksel gösterimle: 50x2) tane gelmediği için :)

    Google, sen mi inatsın ben mi, göreceğiz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h