Rémi GAILLARD

Geçen Sezyum'un günlüğünde görmüştüm Rémi GAILLARD'ı. Daha önce gördüysem de bu kadar dikkatimi çekmemiş. Diğer videolarını da izlemek için sözlükteki sayfasını yerimlemiştim, şimdi fırsat buldum. Yazılanlar arasında sondan başa doğru giderken günlüğümde hayvanat bahçesi baskını videosu hakkında not düşmek istedim, daha sonra dönüp kolayca izleyebilmek için.



Hayvanın birinin düşmesi, sonra zürafanın ona takılıp düşmesi, sonra aynı hayvanın birinin zürafaya takılıp kalkamaması.

Güvenlik görevlisinin fili hunharca itmesi, filin düşmesi, kadının file el vermesi.

Gerçek hayvanların şaşırması.

Güvenlik görevlisinin hayvanın birine sinirli sinirli bir şeyler söylemesi, ensesine bir tane yalatması.

Herkes şakaları bir yere kadar anlayışla karşılıyor ama golf oynayan insan üstü canlılar bir topları veya bayrakları alındı diye ellerindeki sopayı sallamaktan ve bir insanın canını acıtmaktan çekinmiyorlar. Golf oynayan anlayışlı insanları tercih ederim. Videoyu duraklatıp yazmıştım, devamına baktım, al işte bilardo oynayanların da topları çalınıyor ama bir şey yapıyorlar mı, kovalıyorlar mı adamı. İki ayrı şakada üst üste görünce söylemeden duramadım.



Gerçek hayatta Pacman olmanın zorlukları işte böyle.



Suni taraftarlarca maç basma denemesi.



Koş kanguru koş.



Biraz da dram.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h