Behzat Ç. de Pardus Kullanıyormuş

Behzat Ç.'nin ismini çok fazla duymama rağmen şu ana kadar hiç izlememiştim. Bizim evde Star da pek açılmadığı için göz ucuyla bile misafir olmamıştım herhangi bir sahnesine.

Bu zamana kadar duyduğum kadarıyla haşin bir polis karakteri hakkında bir dizi zannediyordum ama tam olarak doğru değilmiş bu. Dizi meğerse özgür yazılım ve Pardus ile de ilgiliymiş bayağı bildiğin.
Sanırım bu hafta Behsat Ç.'ye bir bakmak lazım (hangi gün oynuyor ona da bakmalı). Belki kendisinden yeni yaklaşımlar, farklı bir şeyler kaparız özgür yazılım adına.

Dizilerde daha çok özgür yazılım görmek umuduyla, iyi seyirler.


Kaynaklar:

Yorumlar

  1. Behzat Ç.'yi ilk bölümünden beri izliyorum. Türk televizyonculuk tarihindeki gelmiş geçmiş en iyi dizi. 10 Numara!

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk yorum Behzat Ç.'den gelir sanıyordum :) "Pardus'u ilk sürümünden beri kullanıyorum. Türk özgür yazılım tarihindeki gelmiş geçmiş en iyi yazılım. 10 Numara." gibisinden, sanırım henüz günlük yazımı okuyamadı.

    YanıtlaSil
  3. İşin şakası bir yana iki ihtimal var. Ya dizideki ilgili kişiler Pardus nedir, ne değildir biliyor ve bilmekle de kalmıyor sevip, kullanıyor. Dizide kullanılan karavana yapıştırıyorlar, fotoğraflarda ve sahnelerde görünmesini ve ilgi çekmesini istiyorlar.

    Ya da şurada dendiği gibi karavan Pardus logosunu kullanan (bunu yapmaya hakları var mı yok mu bir bilgim yok marka, logo, isim kullanım hakklarından) Pardus Nakliyat'ın bir yansıması. İkinci seçeneğe pek şans vermiyorum çünkü adı zikredilen taşımacılık şirketi sitesinden görebildiğim kadarıyla pek de öyle karavan hizmeti sunan bir yapıda görünmüyor. Daha çok büyük araçlar ve yurtiçi yurt dışı taşımacılık yapıyorlar görünüyor.

    Neyse, umarım Pardus işin aslını öğrenir dizinin yapımcılarından veya kanaldan ve bu durumu lehine kullanmayı bilir. Behzat Ç.'nin yer aldığı diziden bağımsız kısa bir Pardus tanıtım filmi olur, dizide geçecek Pardus (DVD'si, sitesi, bilgisayarda kurulu kendisi vs.) veya Pardus geliştiricileri olur (şuradaki gibi bir şey neden olmasın).

    Dediğim gibi ekranlarda daha fazla özgür yazılım görmek çok güzel olur.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada Pardus Nakliyat'ın güncel logosu şu, Pardus logosunu artık kullanmıyorlar görünüyor. Yeni logo Pardus Nakliyat Lojistik'in baş harflerinden oluşuyor. Zamanla belki PNL ismine de geçerler.

    YanıtlaSil
  5. 8 Mayıs 2011 Pazar
    Saat: 20.00
    Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi
    Yerli Dizi - Yeni Bölüm
    Star

    YanıtlaSil
  6. Bu arada iki yerde Behsat demişim, çok ayıp olmuş. Demek ki yazı biraz daha uzun olsa kim bilir nelere dönüştürecem ismi.

    YanıtlaSil
  7. Zamanın birinde http://blog.bluzz.net/cep-telefonumdan-enstantaneler/ Pardus Technologies şirketini gördüydüm :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h