sudo pisi it istanbul

İstanbul'u yüklüyorum, terminalden,
Önce hafiften bağımlılıklar iniyor,
Yavaş yavaş kuruluyor,
Paketler depolardan,
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Geliştiricilerin hiç durmayan commit'leri
İstanbul'u yüklüyorum, terminalden.

İstanbul'u yüklüyorum, terminalden.
Kurulum bitiyor derken;
Güncellemeler, sürü sürü, büyük küçük;
Yeni sürümlere geçiliyor depolarda;
Bir paketçinin eli değiyor actions.py'e;
İstanbul'u yüklüyorum, terminalden.

İstanbul'u yüklüyorum, terminalden;
Renk renk masaüstü
Cıvıl cıvıl KDE
Heyecan dolu kullanıcılar
Tuş tıkırtıları geliyor bilgisayarlardan
Güzelim liste mesajlarında troll kokuları;
İstanbul'u yüklüyorum, terminalden;

İstanbul'u yüklüyorum, terminalden;
Başımda eski ekran kaydedicilerin sarhoşluğu
Boş umutlarıyla bir ben
Başarısız olmuş kaydetmelerin üzüntüsü içimde
İstanbul'u yüklüyorum, terminalden;

İstanbul'u yüklüyorum, terminalden;
Bir paket yapılıyor bir yerde;
Küfürler, şarkılar, türküler, laf atmalar.
Bir şey düşüyor elinden yere;
Bir yama olmalı;
İstanbul'u yüklüyorum, terminalden;

İstanbul'u yüklüyorum, terminalden;
Bir uygulama yazılıyor geliştiricisinin ellerinde
Bug'lu mu bug'suz mu, bilmiyorum;
İşe yarar mı yaramaz mı, bilmiyorum;
İlk sürümü çıkıyor haftalar sonrasında
Kalbimin vuruşundan anlıyorum;
İstanbul'u yüklüyorum.



Not: Orhan Veli'nin İstanbul'u Dinliyorum'unu bir kez de ben mahvettiğim için üzgünüm ama ekran kartı sürücüm yüzünden sesli ekran kaydı yapamamam gibi bir saçmalığı uzun zamandır çeken biri olarak İstanbul'u ne umutlarla yüklediğim daha iyi anlaşılabilir sanırım bu şiirle. Biliyorum İstanbul da olmayacak ama o bir anlık umut bile yetiyor.

Yorumlar

  1. "Şiir'e karşı suçlar"dan yasaklanmalı bu!

    YanıtlaSil
  2. +1
    Yazılmadan toplatılsa daha iyiydi.

    Şunu dinleyin geçiyor ağızda bıraktığı acılığı.

    YanıtlaSil
  3. sudo pisi it istanbul

    I'm installing İstanbul, from terminal,
    At first dependencies downloading,
    Softly installing
    Packages from repositories
    Far, far away,
    Developers' nonstop commits
    I'm installing İstanbul, from terminal.

    I'm installing İstanbul, from terminal;
    Then suddenly installation fineshes,
    Updates, lots of, large or small;
    New versions hit the repositories;
    A packager's hand touching to actions.py;
    I'm installing İstanbul, from terminal.

    I'm installing İstanbul, from terminal;
    Colorful desktop
    Lively KDE
    Exciting users
    Clickings coming from computers
    Troll smells in the lovely mailing lists
    I'm installing İstanbul, from terminal.

    I'm installing İstanbul, from terminal;
    I have got drunk with the old screen recorders
    I'm with my empty promises
    Failed records' sadness inside of me
    I'm installing İstanbul, from terminal.

    I'm installing İstanbul, from terminal;
    A package is made
    Curses, songs, ballads, snipes,
    Something falls down from his hand;
    Should be a patch,
    I'm installing İstanbul, from terminal.

    I'm installing İstanbul, from terminal;
    An application is written at its developer's hands.
    Whether it is bugly or bug free, don't know
    Whether it is useful or garbage, don't know
    The first release comes after several weeks,
    I can see it all my heart's throbbing,
    I'm installing İstanbul.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Sizin küfrünüzü okurken sizin adınıza utandığımın binde biri kadar bile değil.

    Biri size silah zoruyla okutuyorsa lütfen 155'i arayın or call 911.

    Çay demlemeyi düşünmüş müydünüz?

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş nasıl istanbul şiirini okurken insanın gözünde istanbul görünüyorsa, bu şiiri okurken gözlerimde "Pardus" görünüyor.
    + 1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h