Kendimi Şanslı Hissediyorum™

Kendimi Şanslı Hissediyorum™ komutu, otomatik olarak aradığınız sorguyla ilgili ilk paketi kurmanızı sağlar.

Kendimi Şanslı Hissediyorum™ komutu ile istediğiniz paketleri aramak ve kurmak için daha az, incelemek ve kullanmak içinse daha çok zaman ayırabilirsiniz.

Kendimi Şanslı Hissediyorum™ komutunu kolayca kullanabilirsiniz, ihtiyaç duyduğunuz bir konsoldan fazlası değildir. Kullanım şekli kolay ve akılda kalıcıdır:
pisi sr -N yapılacak-sorgu | head -1 | cut -f1 -d' ' | sudo xargs pisi it
Kendimi Şanslı Hissediyorum™ komutunun örnek kullanımlarından birkaçını aşağıda görebilirsiniz:
$ pisi sr -N vektörel çizim | head -1 | cut -f1 -d' ' | sudo xargs pisi it
Paket(ler)in toplam boyu: 10.41 MB
İndiriliyor 1 / 1
inkscape paketi pardus deposunda bulundu.
inkscape-0.48.1-31-p11-x86_64.pisi (10.4 MB)100%    951.15 KB/s [00:00:00] [tamamlandı]
Kuruluyor 1 / 1
inkscape-0.48.1-31-p11-x86_64.pisi [önbellekte]
inkscape paketi 0.48.1 sürümü 31 yayımı kuruluyor
inkscape dosyaları arşivden çıkartılıyor.
inkscape paketi yapılandırılıyor
inkscape yapılandırıldı.
inkscape kuruldu. 
$ pisi sr -N ClientForm | head -1 | cut -f1 -d' ' | sudo xargs pisi it
Aşağıdaki paket(ler) zaten kurulu ve yeniden kurulmayacak:
python-clientform              
Kurulacak paket yok.
İleride Kendimi Şanslı Hissediyorum™ komutunun daha hızlı bir şekilde kullanılması için pisi-luck isminde bir betik de sunulacaktır.

Gelişmeleri yorumlar üzerinden takip edebilir, tamamen özgür ve Google'nin aynı isimli düğmesinden ilham almış bir fikir olan Kendimi Şanslı Hissediyorum™ komutu ve pisi-luck betiğinin gelişimine katkıda bulunabilirsiniz.

Önümüzdeki dönemde günlüğümde kullandığım ve rastgeleliğe yeni bir rastgelelik katan kendimi şahbaz hissediyorum (buradan verilen bağlantı üzerinden çalışmaz) yapısının bir benzeri için de planlara başlamış durumdayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h