The Hangman's Song

The Hangman's song

Armageddon time is coming soon.
The fires will turn us all into dust.
And we will be judged one last time.
You, your son, and me.

The days will turn black you soon will see
Soon we'll all be swinging from that tree
Pray your neck breaks when the rope is taught
Pray your mother isn't there to see

oooooh oooohhh woe is me...
The state has put a date on me.

We will all be standing in a row
Fires of death chewing at our shoes
And we'll all be wearing navy blue
All out earthly goods we'll also lose

oooooh oooohhh woe is me...
The state has put a date on me.

Armageddon time is coming soon.
The fires will turn us all into dust.
And we will be judged one last time.
You, your son, and me.

oooooh oooohhh woe is me...
The state has put a date on me.

oooooh oooohhh woe is me...
The state has put a date on me.


Asılmış Adamın Şarkısı

Mahşer günü şimdi geliyor.
Ateş bizi kül edecek.
Ve son bir kez yargılanacağız.
Sen, oğlun ve de ben.

Günler kararacak göreceksin yakında
Hepimiz bu ağaçtan sallanacağız
İp çekildiğinde boynunun kırılması için dua et
Annenin orada olup olanları görmemesi için dua et

Vaaaaay vaaaaay vay bana...
Son hükmüm verildi.

Hepimiz bir sırada dizileceğiz
Ölümün alevleri çiğneyecek ayaklarımızı
Ve hepimiz lacivert giymiş olacak
Dünyevi mallarımızın tümünü de kaybedeceğiz

Vaaaaay vaaaaay vay bana...
Son hükmüm verildi.

Mahşer günü şimdi geliyor.
Ateş bizi kül edecek.
Ve son bir kez yargılanacağız.
Sen, oğlun ve de ben.

Vaaaaay vaaaaay vay bana...
Son hükmüm verildi.

Vaaaaay vaaaaay vay bana...
Son hükmüm verildi.

Bir zamanlar sadece ...'dan ibaret olan dizeler için buraya, şarkıyla tanıştığım film için de şuraya bakılabilir. Hem şarkı hem de film güzel, dinlemenizi ve izlemenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h