Hadi Biraz Biberleyelim

Hadi Biraz Biberleyelim, (Abner the Baseball) 90'larda TRT'de bolca yayınlanmış ve doğal olarak dönemim çocuklarını etkilemiş 1961, Amerikan yapımı bir çizgi film.

Hem çizgi filmdeki kahramanın çektiği zorlukların bizlerde oluşturduğu acıma duygusuyla hem de büyük bir kısmına Sezai Aydın'ın imza attığı başarılı dublajıyla günümüzde dahi hatırlanmaktadır.

Sizi bilmiyorum ama benim beyzbol adına bildiğim sayılı şeyden biridir kendisi aynı zamanda. Televizyonlarda iğrenç yerli dizi dönemi henüz başlamamışken rastlamanın çok olası olduğu yabancı filmlerden gece evde garip sesler işitildiğinde hemen ele alınan bir sopayla oynandığını biliyorum. Yine filmlerden baba ve oğlun birlikte zaman geçirmek ve aralarındaki iletişimi kuvvetlendirmek için yaptıkları bir spor olduğu yalan yanlış bilgisi yazılı beynimin bir yerlerinde.

Filmlerin dışında bir de 90'larda Türkiye'de çok popüler olan 8 bitlik aterilerin çok oyunlu kasetlerindeki beyzbol oyunlarını deneyip deneyip tam olarak olayı anlamadan boş boş bir süre oynadığımı hatırlıyorum o kadar.

Hadi Biraz Biberleyelim, geçen şans eseri bir yerlerde karşıma çıkınca size de hatırlatayım istedim:





Hadi Biraz Biberleyelim hakkında çok daha fazla bilgi için:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h