Breaking Bad Üzüntüsü

Lana del Rey'in Summertime Sadness'ı Breaking Bad için uyarlanmış. Video ve aşağıda bulabileceğiniz şarkı sözleri çevirisi dizi hakkında bilgiler içerebilir, bu yüzden dizinin bütün bölümlerini henüz izlemediyseniz dikkatli olun.

Şarkıyı Beth Crosby ve Marc Warzecha yazmış. Klibi yöneten, çeken ve düzenleyen Andrew Putschoegl. Müzik Markaholic'e ait. Yapımcı Beth Crosby. Seslendirense Beth Crosby.



Skyler lütfen sarıl bana
Todd gel kupamı öp
TV'de olmadığın zaman
Canım risin sigarası istiyor

Ben her pazartesi öğlenimi
Heisenberg diğer adıyla Walter White ile geçirdim
Hatta ikinci el bir karavana taşındım
Bir akide şekeri pişirme işi başlattım

Allahaısmarladık dediğine inanamıyorum
Pollos Hermanos olmadan ne yapacağım
Bu kahrolası diziyi izleyemezsem
Tuco gibi çıldıracağım
(İşte bu harika)

Lütfen yere bir havlu ser
Dizlerimin üstünde yalvarabilirim böylece
Göremiyor musun çok çaresizim?
Marie gibi boktan şeyler çalıyorum

Breaking Bad'im var
Breaking Bad üzüntüsü
Final bölümü zamanı
Breaking Bad üzüntüsü
Jesse, konu mıknatıslar olduğunda süper zeki
Evet, öyle orospu
(Evet mıknatıs orospu)

Bu sonbahar TV'de ne izleyeceğim?
Tek umudum Saul'un olacağı yeni dizi
Çünkü Walking Dead hiç eğlenceli değil
Beni Low Winter Sun'a başlatmayın

Ah, bir gün TV'min kablosu çıktı
Walt'ın Mike Ehrmantraut'u vurduğu geceydi
Time Warner'a kablo kutumu düzeltmesini söyledim
Çünkü ben kapıyı tıklayanım

Hiç iyi değilim
Tekerlekli sandalyemin zilini çalıyorum
Belki de gay olan Gus gibi
Yüzümün yarısını havaya uçuracağım

Geceleri Jesse'yi hayal ediyorum
Ölçülü davranamıyor gibiyim
Bu dizi gittiği zaman
Bir daha asla A-1 günüm olmayacak
(A-1 günüm, A-1 günüm)

Kadın tarafım yanıp kül oluyor
Walt "adımı söyle" dediğinde
Ben de ölü olabilirim
Kafamın üstünde ATM
Bu baskıyı kaldıramam
Daha şimdi bir tren soydum
Tarantula...

Walt lütfen beni zavallı Jane gibi terk etme
Kendi acılarımda boğulmaya
Final için atıştırmalığım?
İnci Çiçeği

Elveda demek istemiyorum
O aptal sineği bile özleyeceğim
Bana göt diyebilirsiniz
Leaves of Grass'ın tamamını okudum
Lütfen bu diziyi devam ettirin
Yoksa Belize'ye gideceğim
Ah, gitme...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h